fifa

Äntligen har jag slagit ner min rumpa i soffan, nu tänker jag ta det lugnt heeela kvällen!
Ibland behövs såna helger. speciellt inför nästa helg, för den vet jag kommer bli kanon!
Väldigt tråkigt dock att Ninis inte kan hänga med tillbaka till Uppsala :(


Har ju varit ute och kollat på lite bilar idag och
jag är väldigt sugen på denna bil.



Denna har jag velat haft otroligt länge..
Blir det en till sommaren kanske =)?!

Har dessutom beställt min kamera idag!! Woho!

Ibland önskar jag att man hade hur mkt pengar som helst.. eller vadå ibland!? ALLTID!
Just nu håller ju jag på att spara till en grej så dom pengarna får ju egentligen inte tas utav..
Men jag som vill ha såå mkt saker, hela tiden!

Lön nästa fredag, vilket känns najs för denna lön är very gooooodiii!

Just nu är Sebbe här, vi har käkat hemmagjorda köttbullar. mums!
nu spelar vi fifa!
Helt slut i händerna så nu har Ronnie tagit över spakarna!

Jag hoppas på någon bra film ikväll så jag slipper spela fifa heeela kvällen ;)





Kommentarer
Postat av: Nina

PUSS på dig min fina tjej!nästa helg ses vi äntligen!:)

2010-04-18 @ 11:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0