lovely

Min helg har vart så himla bra och rolig.
Tack alla som var med och gjorde min helg =)

Igår vart det party hos kimmen.. emma, iina och kaisa var också där.. emely och hennes vänner var några dörrar bort=)
Hade det super trevligt hemma hos kimmen och super kul ute.. vi hamnade först på gillet för att sedan bege oss mot platina!! vi shakade aset av oss =)

Imorse mådde jag inte heller dåligt vilket är ett +.. ha! sen att det var fint väder oxå gör en på så himla bra humör! MEN tyvärr så ska det ju bli piss väder imorn igen!! Där sprack lyckobubblan :(

Dagen har iaf bestått av plugg och träning!! Morgonendagen lär bestå av ungefär samma eftersom man är leediiig=) Alltså så blir det en kort jobb vecka =)

Har också bestämt mig för att jag inte ska dricka en ända droppe alkohol på 2 veckor.. godis ska inte heller få passera min munhåla ;) Nu blir det stenhårt i två veckor!!!
Någon som är med mig!?!?

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0