Lunch

Mitt hjärta och hjärna har blivit tusen gånger lättare....
det som skulle göras gick bra..
+
att jag gjorde Affärskommunikationprovet igår på Engelska.. skulle egentligen gjort det idag eller imorn men beslutade mig för att göra det igår kväll klockan 9 ;)!
Fick idag reda på vad jag får i betyg och det är MVG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WOHO!
Nu har jag bara Företagsekonomi B kvar och den slutar 23 maj och efter det har jag sommarlov!!!

Just nu är det skiit mycket på jobbet dock, herregud alltså! Jag hinner knappt andas.
Bra försej för då går tiden fort, dåligt om jag lixom skulle här.. då kommer ju inte tiden gå alls!
Haha.. okej det där lät inte alls lika kul när jag skrev det som i mitt huvud! ;)

Kvällen består av ett besök ute i Björklinge hos Eva och Jens.. dom har ju blivit villaägare! Vuxet! =)
Sedan blir det Intensiv, oh yes!
Efter det är jag nog döö trött men måste nog ta hem lite plotter jobb hem så jag hoppas att detta orkas och hinns med!

LUNCHTIME NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0