ny

Nyduschad, nytränad och ny..pluggad! Men ska försöka att få in lite till i min hjärna idag!
Alltså jag förstår inte riktigt hur jag ville plugga detta! Haha!
Så jäkla mycket siffror, jag lovar att det ända jag kommer drömma om i natt är just, Siffror!

Skulle tvättat ikväll med men det sköts upp till imorn..

Såg på kimpans blogg Http://kiimalexandra.blogg.se att hon sitter och myser i sin ensamhet och jag hade verkligen gjort allt för att sitta där med ett glas vitt. Men jobbar och pluggar man på heltid så är ju det ett BIG NONO!! tyvärr..

Nathalie träningsbraxerna är typ svart,grå vit lixom vanliga.. tajta du vet! Kommer faktiskt inte ihåg vad jag betala.. men ska kolla upp det! jag hoppas dessutom att dom är lika snygga på mig som i katalogen annars får du aldrig se dom på mig ;)
Btw ska du träna imorn, halv 8!?

Jag längtar...


Kommentarer
Postat av: Kim

Ja, ditt sällskap hade suttit fint!!

2010-04-07 @ 21:44:16
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0