Oh yihaaa!

Känns som Måndag men är Tisdag.. woho!
Veckan kommer bara att swicha förbi!

Var helt ok att komma till jobbet ändå idag.. Det var inte så jobbigt som jag trodde ;)
Nu har jag en liten break och om typ en timme går jag hem! Det känns att man varit "lång"ledig för man är trött!!

Väl hemma väntar middagen.. ;) Hoppas jag .. =)
Sen blir det plugg och Intensivpass!!

Jag skulle dessutom vilja göra något roligt eller annorlunda med mitt hår..
Men VAD!!?? I don´t know!
Vill göra hårförlängning men nej nej.. plånboken är stängd för sånna saker.. här ska sparas till annat! =)

Min syster åker utomlands i April, mamma och pappa i Maj.. jag då? När får jag!?
Just nu är jag så himla avis på dom.. visst att solen här börjar komma men guuuud så skönt det skulle vara!!

Nu ska jag ta hem lite mera Hummelgrejer till butiken!
För ni vet väl vad hummel är?

Ett märke.. typ som adidas! På riktigt.. det är jätte bra grejer! Kom och köp! =)
Vi har erbjudande den 7-8 April!
Kom Kom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0