Positiv

Herregud vad fort tiden går.. klockan är redan över 3 och snart får man gå hem =)
Jag kan nog faktiskt säga att jag har världens bästa jobb ;)
Jag menar att det finns så många som inte ens vill gå till jobbet.. så kände jag förut!
Men nu vill man nästa va på jobbet hela tiden =)

Jag vet att jag skiftar ganska drastiskt i humör men sån är jag =)
Jag hoppas att jag en dag kan vara glad och positiv till ALLT!

Den som lever får se.... ;)

Idag har jag shoppat ett par träningsbyxor från hummel på jobbet!
Funderar på en tröja och jacka med..
Det finns verkligen jätte fina grejer så ni måste bara komma upp och kika!!!

Blev ingen bacon och ostsås igår.. så hoppas på det idag !=) Det är så himla mumma!
Sen ska jag åka och träna.. sen blir det plugg! Allt är som vanligt alltså.

Bara piss på tv:n ikväll, vilket försej är bra för jag måste ha mitt fejs i skolböckerna ikväll!

Nu kallar jobbet.. goodbye!






Kommentarer
Postat av: nathalie

vad kostar träningsbralloarna? o hur ser dom ut:D

2010-04-07 @ 16:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0