saknar diiig

Om mindre än en timme är det helg för mig!!!!!!!!
Det har vart en kortis vecka men guud vad trött jag är..
Kanske börjar slita lite på kroppen nu att man jobbar, pluggar och tränar på heltid!?
Vad vet jag.. MEN snart får jag ju sommarlov i lite mer än två månader och jag tror att det kommer kännas som att jag är i himmelriket då! =)

Måste skryta lite oxå med att jag fått VN på båda första företagsekonomi uppgifterna.. alltså VÄL i NIVÅ= VG/MVG!..

Efter jobbet ska det inhandlas diverse grejer till maten ikväll.. det blir hemmagjorda hambugare och potatis(egna klyftisar eller pommes) och moröttewr i ugn! Mums! Väldigt hungrig nu..

Men innan jag äter så ska jag överleva ett intensivpass!!

Ikväll är det väl dessutom talang? Så ska det låta?
SOLSIDAN =) woho. bästa programmet ever!


Min kamera har gått sönder!
Typiskt..
Jag kollade försej på en ny förra helgen som jag velat ha länge.. ville vekligen köpa den men kände att jag inte kunde för att man hade en redan som funkade och var bra. Dessutom kostade den 3000:- och känns inte som att man bara slänger ut det om man ändå inte "behlver" den.
Men snacka om att man blir straffad nu för att man kanske var lite halv otrogen mot min nuvarande kamera! Stackar´n! Han tyckte väl lika gärna att han kunde dö om han skulle bli utbytt!!!!!!!!
Vila i frid!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0