En liten än..

klockan slår snart midnatt och jag är uppe.. alldeles för dåligt med tanke på att jag typ sitter och sover på jobbet. Måste skörpa till mig där.. men man kan ju verkligen sägá att jag utnyttjar alla dygnets timmar väl =)

Nu har jag precis avslutat en timmes städning och vikning av tvätten som tvättades IGÅR!!
snacka om vilket ryck jag fick.. alla mina nya inköp hänger oxå i garderoben, fint och prydligt.

Mina två nyinköpta skor ligger så fint här brevid mig..
Jag ska gå i dom imorn och se om det verkligen funkar! ;)

Har dessutom hunnit med ett intensiv ikväll + pluggning.
Tror jag till och med är klar med uppgiften för i veckan!? Kan det verkligen vara sant.!?
ska kolla på den imorn, man vet ju aldrig.. jag är ju som sagt trött nu så det kan ju blivit fel någon stans.
Bokföring m.m.. är som sagt inte det enklaste!

Imorn är det onsdag och efter onsdag ska jag BARA jobba torsdag.. sen är jag ledig!!




Slänger upp lite bilder från helgen..
Lite mer kommer upp imorn på fejjan!


                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0