Kval och val..

Stress och stress.. det är bara förnamnet det!
MEN nu har jag slagut ner min rumpa på min fina stol i mitt underbara alldeles egna kontor! =)
Kollar ut lite och ser även att solen börjar titta fram, YES!
Då har man iaf liite hopp om att valborg blir fint!
Hoppas hoppas!

Slutar om 1 timme och 30 min. =) Men då ska jag till farbror tandläkarn.. bet precis av en liten bit av tanden!
TUR att man har försäkring säger jag bara. Pju! Där sparade man nog x antal 1000-lappar!
Sedan beger jag mig mot staden för kanske lite shopping? ;)

Klockan 7 stänger affärerna och eftersom det inte blir någon firning av Sebbe idag så blir det intensiv halv 8! trodde inte jag skulle hinna med träning idag men jodaa.. Nu blev jag ännu lite gladare! =)

Någon som ska kvalborga ikväll?
O vad gör ni imorgon?!
Ses vi?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0