Varför gå runt i en fiat när du kan vara en ferrari?

Ibland känns det bra tufft..
Speciellt när man klockan 11 på kvällen.. eller skulle snarare säga natten.. ;)... måste sitta och plugga!
Det är ju egentligen upp till mig hur jag vill göra, men jag prioriterar andra saker först för att sedan ta till några timmar på natten och plugga..
ANDRA saker jag prioriterar är då att träna..
jag kanske borde hoppa ett pass någon gång då och då men för det första så mår jag så pass bra av att träna, ÄVEN ifall jag måste stressa med allt annat skit.
För det andra så skippar jag faktiskt träning ibland..
och för det tredje, snälla förstå att jag verkligen sliter.. -nästan 25 kg är inte lätt att bli av med! Jag känner en så stark motivation just nu och jag vill bara fortsätta! 
Jag vill bli av med mer och jag är verkligen livrädd för att gå upp igen!
Jag förstår om folk inte tycker att jag har något liv.. men som sagt så har jag ju både jobb och plugg på heltid oxå, kanske inte så jätte normalt, vad vet jag.. men det positiva är väl att mitt plugg är slut i december.

Jag kanske är tråkig som väljer att träna framför vissa saker men som sagt .. jag hoppas att ni förstår liiiiiite!!
Jag älskar er iaf.. och jag hoppas att det är desamma tebax =)

Snart är det iaf sommar och man kanske får lite extra energi!!
Längtar!

Jag orkar verkkligen inte just nu lägga in bilder för helgen nu, för jag har en till uppgift att göra innan jag ska lägga mig så.. det får nog bli imorn om jag inte förvånar mig själv och gör uppgiften fortare än fortast!


Kommentarer
Postat av: Kim

Som sagt, oavsett hur du väljer att spendera din tid så vet jag att du finns där! Och ja, du är inget annat än bara sjukt duktig!

2010-04-27 @ 18:14:34
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0