igår och idag

Haaaj!
Christina hade nyss pass igår, konstig musik men förövrigt så jaa.. jag tror jag gillar det! :)
Crossade 25 minuter innan passet och jag rekomenderar inte att göra det innan ett intensivpass så tveksamt om det blir någe mer sånt. det var tungt!
Efter det så gjorde jag inge speciellt.. låg i soffan och var död.
Så jävla skönt att inte ha något att plugga :)

Idag jobbar jag på som vanligt, precis ätit kyklingsallad till lunch.
Nu ska jag väl börja jobba igen strax..

Sen när jag kommer hem så har ronnie gjort mat. korv i ugn med pressad potatis =)
Märker ni hur lyxigt jag har det?
Maten står i princip serverad varenda dag =)
Efter det så blir det nog PM pass + cross eller löpning.
Finns inge annat pass som jag kan tänka mig.. onsdagar är blä!
MEN nästa onsdag börjar det riktiga schemat och då kommer christina börja köra skivstång kondition och då finns det äntligen ett bra pass att gå på på Onsdagar =)
(Om ni ville veta alltså?)

När jag kommer hem sticker ronnie på träning typ så det blir väl att jag hänger med mig själv framför tv:n.
Har inte hittat någon bra förbrännibgsdrink, har ni något förslag?

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken toppen kille du verkar ha;)

2010-08-18 @ 16:36:31
Postat av: nathaliwe

lyyyyyyyyyyyyyyyyx

2010-08-18 @ 20:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0