jag

Mindre än 1 timme kvar till jag slutar. Jag längtar..
Väl hemma så väntar kycklingsallad :) Mumma!
Jag har ju börjar "mitt nyttiga liv" nu igen. haha
Började igår med att dricka en super nyttig smoothie,nyttig mat, smpass och 15 min cross efter det.
Ikväll blir det intensivpass, mycket möjligt en liten spring runda innan eller efter.
Intensivpass är ju som sagt så jäkla intensiva ;) så tveksamt om jag behöver göra någon mer kondition dom dagarna.
Tänkte ju börja träna på mornarna oxå men dom öppnade ju inte förns 7.00 denna vecka och då hinner inte jag till jobbet så jag får börja nästa vecka.
Jag har då tänkt att köra mer styrka på mornarna eftersom jag bara kör konditionspass på kvällarna, onsdagar kommer jag dock att köra ett skivstångpass och då kan man ju faktiskt köra kondition på morgonen där.
Detta betyder att jag måste köpa så mycket mera träningskläder.
Tänk att ha typ 7 st RIKTIGA träningsbyxor då skulle man kunna ta ett nytt par varje dag. så nice!
Jag tror jag har 3 sånna här tajta och ett par otajta, så en bra bit på vägen.

Ikväll ska jag också kika på såna här morgondrinkar som man kan göra själv för att öka förbränningen, återkommer om jag hittar någon bra.

Alltså det finns säkert många många mååånga som läser min blogg som tycker att det här är så töntigt.
Att jag skriver mycket om mat och träning osv.
Men det är jag, det är min vardag så take it or leave it!

Just ja jag höll på att glömma.
Nathalie ska börja plugga istället för att jobba.
Jag ska bara jobba istället för både plugg och jobb.
Vad innebär det??
Att vi två kommer ses i princip every day!!
Lovely..


Kommentarer
Postat av: nathalie

är så himla glad över det med raring!!

och jag älskar mat och träning, fortsätt skriva!! berätta om förbränningsdrink med.. jag vill gärna börja men ofta så innehåller det ju så mkt kalorier.. onödiga enligt mig! pyyysssss

2010-08-17 @ 23:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0