jobb

Antingen så inbillar jag mig att jag gått upp massa i vikt över sommaren eller så är det bara så.
Jag hoppas på det första!
Ångest.
I Oktober har jag hållt på ett år och kört gärnet med träning och så.. varför kan man inte bara få komma ner i den vikt man vill FORT och sedan bara ligga där.
Jag ska försöka att inte få för mycket ångest och panik över att massa kilon satte sig på en under turkiet resan. Jag får väl tänka på att vi hade det super bra. (Tveksamt om det hjälper)

Igår gjorde iaf jag och mamma ett "kontrakt", varför skriver jag "?? Det är ju ett riktigt kontrakt!!!
Där står det att jag inte får köpa några kläder och skor förns jag nåt en speciell vikt.
Jag måste ha en ny vinterjacka så nu är det bara att lägga gasen i botten :)
o ja, icke att förglömma att om jag bryter detta så händer det inte så trevliga saker. ;)
Sedan har jag satt upp ett litet mål för mig själv och det är att jag ska ha gått ner 30 kg totalt senast den 31 oktober.
Eftersom jag inte vågast ställa mig på vågen ännu så vet jag inte hur många kilon jag har kvar. Det kan vara 10, det kan vara 5.
Invägning sker kanske på fredag eller någon dag nästa vecka.

Nu måste jag jobba..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0