over and out

Idag började jag jobba igen.
Kändes liiiite tugnt att åka till jobbet idag efter 4 veckors semester.
Men när jag väl sitter här så känns det inte alls så jobbigt som jag trodde det skulle va.
Jag känner mig också otroigt glad och lättad över att jag beslutade mig för att avsluta pluggandet. (tack gode gud att jag känner så och inte tvärtom)

En till grej som jag känner mig glad över är att jag ÄNTLIGEN får börja träna på riktigt :)
Blev ju sjuk hela förra veckan när vi kom hem från turkiet.
Men nu ska jag äntligen köra igång.. laddad! :)
Som sagt, ett par ovälkommande kilon har lagt sig på en under semestern.
Nu ska det bort + lite till. (Hoppas jag)
Jag har ett litet mål som jag ska nå innan oktober månad är slut.

Så efter jobbet beger jag mig mot friskis & svettis sedan hem för slapp i soffan.
(Jag kommer bli rastlös nu när jag inte har "sååå mycket att göra") ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0