turkiet

Hemma igen.. regn och rusk, lite skönt faktiskt men ganska mycket blä oxå ;)
Man kan ju inte säga annat än att vi åkte bort två perfekta veckor.. pissväder här hemma :)
Men som man säger- borta bra men hemma bäst!

Tänkte att jag kunde ju berätta lite om våran UNDERBARA resa..
för det första så hade jag inte så höga föväntningar p´å turkiet faktiskt, har inte riktigt velat åkt dit förut men oj så fel jag hade.. hotellen är superfina.. typ alla är 4-5 stjärniga..
SUPER GOD mat.. och jag är ju kräsen så då kan ni tänka er hur gott det var.. det är billigt m.m, m.m.
Glassen får inte glömmas, shit alltså.. sjukt god!
Vi bokade med all inclusive och jag trodde asbolut inte att man skulle få äta så mycket och heeela tiden.
Vi kunde äta nästan dygnet runt så jaa, nog har jag gått upp i vikt allt.. dock inte vågat ställa mig på vågen än.. hhaha
Men vi sprang eller gick varje dag + simning och lite styrka varje dag och det tackar jag mig sälv för för att jag gjorde annars hade det nog varit några kilo till ändå..

Jag rekommenderar verkligen turkiet och jaa, jag kommer åka dit igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0