Fredag!

FREEEDAG!
Vet inte om någon lyckats missa att jag ÄLSKAR fredagar!? ;)

Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag FredagFredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag!!!!!

Ska till sjukgymnasten idag. Får se vad hon kan hjälpa mig med då..
Mamma har tvingat dit mig så då får man väl gå!
Sen så ska vi provköra en bil.
Dock är int ejag så sugen på den.
Både BMW och silver. Njae, funkar inte för mig.
Men köper vi den så får det bli Ronnies så köper vi något annat fint till baraaa miiig! =)

Sen träna träna. Med både Nathalie och Karin :) I hope iaf!

Dax att börja jobba igen kanske..
Bye bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg :)



Kolla in på min för att läsa om pinsamheter, storbloggarna, veckans babe och mycket annat :)

2010-12-10 @ 13:14:24
URL: http://oboyyy.blogg.se/
Postat av: nathalie

awesoooooooooooooome!!

2010-12-10 @ 21:57:46
URL: http://npersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0