snart

Torsdag igen då.. det säger bara swiisch!
Snart är det midsommar =)

som sagt, idag är det torsdag och det innebär pannkaka! =)
Så nu är jag mätt och belåten.
Nu är det bara mina övningar kvar att göra sedan är jag redo to work igen!
(har haft JÄVLIGT ont i nacken och huvudet senaste månaden)
innan denna månad hade jag bara ont i ja.. någon månad sådär.
Det suger..
Så nu har jag varit hos en sjukgymnast och fått lite övningar. kul! ;)
Men vill man kunna och jobba och vara frisk heeela låånga livet så får jag nog skärpa mig och göra som jag blir tillsagd!
Punktslut.

Idag så kör jag nog intensiv och lite gym/löp på det.
igår var jag också på intensiv och just det passet alltså shiiiiiit.
jag älskar att ta ut mig så att man bokstavligt talat är helt jävla död efteråt.
Man ska knappt kunna andas och nästan kräkas efteråt.
Då vet man att man tagit i nåt så inni...
Kalorierna bara flyger av =)

Om 8 dagar är det julafton också.. =)
Mys pys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0