helg

Snart helg.
Jag har längtat efter lite ledigt. Lugn och ro men icke ..
Vi ska köpa kök, riva vårat gamla och sätta upp det nya.
Dock inte troligt att vi kommer hinna allt i helgen men man vet inte med min superman till karl =)
Ska också på julbord imorn med mamma, pappa, Ronnie och Sebbe.
Sedan träna + att jag ska hinna släna in lite jobb!
Stånk.
Ingen lugn helg men man är ju ledig mellan jul och nyår så klaga kanske man inte ska göra. =)

Bara 5 timmar kvar av jobbdagen sedan bästapasset ever som sagt. Det kan ni inte ungått att missa att jag tycker eller ;)
haha

Komsi komsi mina vänner..
alla kan väl börja träna på friskis?
Jag förstår verkligen inte hur jag kunde klara mig utan detta förr.
(Helt seriöst alltså)
Man mår så bra, det är kul och jag träffar mina kompisar där. (Vissa)





Kommentarer
Postat av: najna

ååh va spännande med nytt kök älsko!jag vill se bilder!eller föresten,jag vill komma och titta när det är klart!och du MÅSTE komma till mig snart!lova det:).puss/Nina

2010-12-17 @ 19:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0