GOSSSH

GOSH vilken fläng hit och dit dag!
Jag är döö trött och funderar på hur faaan jag ska klara av träningen ikväll!!!!!!!!!!!!!
Flänget började redan fem i 8 imorsen då Mats ringer och ber mig köpa korv,hamburgare,cider, ketchup ja.. m.m!
Slänger i mig frukost för att bege mig upp mot gozz, hämtar pengar.
Slänger mig in i bilen och beger mig mot Willys, väl när jag är på väg så får jag stå vid bomarna typ 10-15 min.
Jag gör en u-sväng och kör en annan väg.
In på willys, shoppa shoppa, bära bära!
In i bilen igen och mot BraGOZZ som öppnar idag.
Där blir jag kvar någon timme som jag egentligen inte kan vara för jag har hur mycket som helst att göra på GOZZ. Blir kvar till hela kvart över 11.
Snabba ryck mot ArtClinic där jag hade tid halv 12.
Kvart över 12 är jag klar och beger mig mot Gozz igen. Halv 3 ner mot BraGozz igen för att hämta pappa och jaa, nu sitter jag här. Hemgång om ungfär en timme.
Inte mycket jobb gjort idag inte..
Jag längtar såå till helgen!
Jag vill vila!


Men snart får jag iaf pannkaka, då blir jag glad =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0