midsommar

Blev hem direkt efter jobbet, ingen träning :(
Feber, magen och huvudet värker!
Jag borde stänga mina vackra ögon :)
Om inte annat så tror jag att dom stängs av sig själv alldeles strax.

Jag hoppas att mina ben bär mig till jobbet imorn, iaf ett par timmar, för det behövs!
har egentligen inte alls tid att va sjuk!!!!!

Midsommar närmar sig och då blir vi ute i Björklinge hos svärföräldrarna.
Efter både lunch och middag begr vi oss mot martin några minuter bort.
Där väntar "the gang" =)
Party hela natten lång..


Midsommardagen bjuder på dragkamp m.m på björkis! Efter det tror jag att det blir middag här hemma? Grilla och lite så. vad som händer efter det är ännu oklart. Vad gör man dagen efter??
Jag tycker vi kör äönnu en partykväll.
Vad ska ni göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0