natti

Många tycker säkert att jag är bortskämd!
ok??
Ibland kan jag faktiskt hålla med..
Tycker att det är skillnad på att vara "bortskämd och bortskämd"!!
Jag är ju ine direkt det "grovaste" exemplaret!! ==)
Är otroligt tacksam och lycklig över just detta..

Ja, vad menar jzag nu med detta?? ;)
Den som lever får se...

Idag har jag faktiskt oxå varit lat!!
Blev varken handling eller träning.
Det tar vi igen imorn.. jag lovar!! Då blir det full fart igen.
Idag har jag bara degat, var iaf till mor min en stund.
Kom vi fram till något mer än det vi gjort innan?
Njae..

Läkarn imorn igen då. "resultat" och mera tittande!
Känner inte direkt någon nervositet just nu men det kommer nog..
Det ända jag hoppas nu är ju att inte svimma igen!!

(Ikväll tänker jag be till han/hon där uppe)
DESSUTOM ska jag duscha nu och sen lägga mig i sängen!!
Klockan är inte ens 10!!!
GUUUD vad jag är duktig=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0