njuter

Träning, städning och rensning av ogräs avklarad!
Fan vad jag är bra!!
VaRJE gång jag rensar den där jävla rabatten så undrar jag varför jag inte gör det mer lite då och då istället för att det får växa till sig så jäkla mycket varje gång!!
Jag förmodar att jag inte kommer ändra på mig så nästa gång om sisådär 1 månad om inte mer står jag nog där och tänker samma tanke!!

Nu sitter jag iaf  här och lyssnar på spotiiii..
Upp till Gränby snart för att lämna tebax skor o så sedan kanske till mamma;)

Ikväll blir det grillat!! Mumma!
Sedan kanske Tomas och Sara kommer över, sedan så drar vi ner mot stan!
Riverside maybäää??

Jag gör ju jämt strawberry daiquiri MEN ikväll tänkte jag testa wild strawberry daiquiri- alltså hallon! =)
Det är nog lika gott om inte ÄNNU godare!!

Som sagt- vågen kommer inte vara min bästa vän på Måndag men sedan blir det fakitkst skärpning på alllvar!!
Snart dax för att visa sig ute på beachen juu... !!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0