pappa polis

Regnet bara pissar ner, snacka om att mannen där uppe måste vara deppig!
Jag hoppas dock att hans humör är på topp på midsommar!

Mitt humör är lite sådär blandat. Lättad, arg, lycklig, skärrad, nervös, stressad.. allt på samma gång!!
¤Lättat och lycklig över att soppveckan är över =)
3 kilo gick jag ner! Godkänt!!

¤Nervös inför telefonsamtalet.
Jag säger bara det att ljug ALDRIG!

¤Arg och skärrad för att min pappa inatt kunde dött.
Han är ju polis och inatt höll han på att bli påkörd.
Han gjorde en trafikkontroll och skulle stanna en bil, bilen saktar in för att sedan börja gasa igen.
I sista sekund så hinner pappa slänga sig åt sidan.
Alltså vad finns det för jävla idioter??!?!?
Jag hoppas att dom hittar honom och åker dit för mordförsök!
Han fick åka till sjukhuset med "lindriga" skador iaf enligt min pappa, enligt mig så borde han vara hemma från jobbet. ENLIGT doktorn oxå!!
TÄNK OM det skulle hänt någe ännu värre.
Visst att man är orolig ibland när han jobbar men det är lite först nu man fattar vilket utsatt jobb han har!
Jag vill att han slutar!

¤Stressad för att det är så inni helskotta mycket på jobbet!

Back to work!




Kommentarer
Postat av: Nina

älskade vän,jag skickar över lite kärlek,hoppas din fina pappa mår bättre snart och att dom jävlarna åker dit.love puss och kram

2010-06-14 @ 15:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0