P/N

Hallåå såhär på morgonkvisten!
Underbart väder idag igen.. är det här för att stanna foooooreveeer?
I hope soo!!!

POSITIV:
Måste bara meddela att -1kg hittills!! =)
Jag ska inte väga mig varje dag, men det är svårt!
Nu väntar jag till minst fredag! ;)

NEGATIV:
En grej som jag "Kom på" igår är att fy fasiken vad man är sugen på allt när man inte får äta + typ att man skulle kunna äta VAD SOM HELST!
Jag äter verkligen inte vad som helst, otroligt kräsen men ja vad jag menar är:
Tänk på barnen i afrika- dom som inte får någon mat. Klart dom börjar äta mask och ja gud vet vad till slut!
Stackars!


POSITIV:
Idag har jag jeans på mig på tal om inget, inte allt för vanligt för att vara mig!
Men det ser faktiskt hyfsat ut! ;)

MEGA POSITIV:
Ikväll står jag mellan två stycken olika beslut.. intesiv med magnus på ultuna kl.6 el intensiv med anna-lena kl.halv 8!!!!
Vilka problem man har hörrni...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0