sjukt..

“Vad duktig du är som har börjat träna, själv har jag ju aldrig behövt det!”

“Äter du sallad? Jag kan äta precis vad som helst utan att gå upp, men de kan ju inte alla..”

“Vilken fin klänning du har köpt, den modellen täcker verkligen magen bra”

“Grattis till 5 år med din kille! Jag hade dock dött med att leva tråkigt sambo-liv..”

“Va fick du verkligen MVG i engelska?! Skämtar du med mig?!”

Vissa måste verkligen alltid lägga till det där sista, äckliga orden!!
Många kan inte vara glada över nån annans lycka!
Svensk jävla avundsjuka..



Kommentarer
Postat av: nina

är det någon som säger så till dig?vad är det för jävla idiot!!!

men du har rätt,bara avundsjuka!

Du är bäst!

puss

2010-06-08 @ 16:11:41
Postat av: Kim

Du är bäst, ingen protest!!

2010-06-09 @ 00:20:43
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0