snart är det midsommar.. tjalalala laaa

Jag är nyduschad och frääääsch, redo för party imorgon!
Spriten är inhandlad och maten likaså.
Just nu ska det inte bli någe regn imorn så vi håller tummarna för att det håller i sig.
Eftersom vi inte kommer hem förns lördag eftermiddag troligtvis så blir det till att packa nu innan jag går och lägger mig, alltså typ nu!!
Måste sova strax.. klockan ringer vid 8 för kl 11.00 går bilen mot björklinge.
Då blir det lunch och snaps och gotti gott och drinki drink :)

Tror jag vet vad jag ska ha på mig, men fortfarande lite oklart.
Dessutom är det varmt, ska man vara barbent eller ska man ha legins, svart eller hudfärgade strumpbyxor.
Vilka problem man har hörrni! ;)

Har belönat mig själv med lite jordgubbar nyss med. + att jag gjorde mjölk/grädde/socker mix! Så jääävla gott!!!

dax för mig att bege mig.
goodbye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0