sol tack

Kan vädret bestämma dig om det ska regna eller inte, TACK!
Nu är det ju för tusan regn och sol om vart annat. Gillar´t inte!
Men en grej som jag gillar är att klockan går fort :)
Jag vill att Tisdagen ska ta slut så jag kan få Onsdag för då blir det pannkakor!
Som jag längtat..

Efter jobbet så ska naglarna fixas hos Sofia på care and beauty!
Hon är bäst!
Förra gången jag var där så visste hon inte om hon skulle fortsätta inne i stan eller inte så jag skulle få reda på det nästa gång jag skulle dit, alltså idag!
Jag hoppas hoppas hoppas verkligen att hon blir kvar för jag vill inte ge mig ut och försöka hitta någon som är lika bra. För jag tror nämligen att det kommer ta en jävla tid att hitta någon som hon!
Efter det bär det av till friskis- christina kör intensiv!
Sen vet jag inte, bara hem antagligen och inte göra något. Borde tvätta men det är tråkigt!!
Varken cougar eller dh ikväll ju.. deppigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0