sol

Idag har jag nästan hela dagen varit hos mammi, skönt att bara ta det lugnt här!
Solen är ju helt underbar och jag har faktiskt klarat av att sitta ut någon timme-men i skuggan då pga min huudvärk!
Jag börjar sakta men säkert känna mig bättre. Tror inte att jag har någon feber nu. :)
Blir nog till att stanna hemma imorn med, dessutom är ju Ronnie oxå ledig! =)
Långhelg.. I like!

Snart är det midsommar och fy fan vad jag ska ha kul!!! =)
Jag har massor av nya inköp som jag inte kan bestämma vad jag ska ha på mig.
Dessutom två par nya dojjor! :)
Bilder kanske kommer.. mycket möjligt eftersom jag har nada att göra ikväll.
Försej så är det väl just nada man ska göra när man är sjuuk!
Tråkigt..

Goodbajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0