stenen for från hjärtat

Fy fasiken vad allt känns så mycket bättre nu!
Mitt hjärta lättades nåt otroligt!!

En till grej som jag bara måste säga är att om någon behöver gå till en gyndoktor :) säg då till så ska ni få telefonnummer till världens världens bästa!
O det lovar jag er, ni kommer aldrig hitta någon goare kvinna!

Åter till min dag:
Den har varit stressad men fick iaf lite avkoppling med ett träningspass.
Efter det vart det direkt till jobbet igen, var där till nu ungefär.
Har precis slängt i ´mig en macka och ska slänga mig i soffan alldeles strax.
Ni anar inte hur skönt detta är!

Just nu har jag ingenting som tynger mig. INGENTING!
Mycket på jobbet men har ändå inga "måsten"!!!
Skönt..

Just nu känner jag mig såhär lycklig!!!




Kommentarer
Postat av: Nina

åååh jillsan vi måste ses snart så du kan uppdatera mig lite!!jag blir aldeles för nyfiken. saknar dig ju!Ps.Vad snygg du är!!

PUSS<3

2010-06-14 @ 22:08:48
Postat av: kim

Mina fina tjejer!!

2010-06-15 @ 01:23:17
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0