brudfest

Imorgon är det Fredag.
På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag e det fest
men fredag är ändå den dagen som känns bäst.
ge mig då kyckling, det gillar jag mest.
Kyckling på Fredag det ända man vill ha,
kyckling på fredag, då mår man riktigt bra. Kyckling på Fredag vad var det jag sa.
Jag vill ha Fredag idag!

Kör lite skööön sång såhär vid lunch.. Tror jag fick till sång och text super´b :)
Inte för att texten direkt stämmer.. Gillar inte kyckling speciellt.
Äter i ärtsoppa. fest på fredag, visserligen kanske lördag med ;)
Men den är en skön kling i sången... haha!.. what, snakca om att spåra!
Nåväl...

Ska om en timme bege mig till nageltjossan. Måste fixa två naglar. Åh!
Sen så hit till jobbet och jobba!

Får se om jag hinner träna idag. Har så mycket att fixa till imorn jöö.
Skulle vilja ner till stan en snabbis ikväll också.

IMORN ÄR DET FEEEEESSST!!!
<3 Välkomna till mitt lilla kalas! <3
Bara brudar dock! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0