gravidmagar!

Nu har vi haft morgonmöte.
Det bjöds på frukt, chocklad och mammi hade gjort en supergod päronkaka med mandelmassa o grejer.
Men nu är det väl dax att ta tag i allt jobb..

Igår kväll kom jag in på en tjejs blogg som ska bli mamma.
alltså jätte fint med magen och så.
MED KLÄDER PÅ..
jag blir illamående när jag ser den utan. Skit knäppt.
Jag blir illamående och får ont i min mage!

jag har ingen anning om varför för det är ju inte så att jag tycker att det är äckligt utan det är superfint och mysigt men naaaj det funkar inte. Jag får som sagt magvärk.
Samma sak när man läser förlossningshistorier.
Jag kan faktiskt inte sitta stilla när jag läser dom.
Får svårt att andas.
Haha.. herregud man måste bokstavligt vara dum i huvudet!!

undra hur det kommer gå när jag själv är där om jag beter mig såhär nu??
Jág tror att jag kommer svimma.. ja, det tror jag!

farväl!


Kommentarer
Postat av: nathalie

haha tokis!

2010-11-24 @ 10:44:52
URL: http://npersson.blogg.se/
Postat av: Kim

Ja alltså det är verkligen helt galet många som är med barn just nu! Btw, längtar som FAN tills fredag, jeflar vilket ös! Puss pårej!

2010-11-24 @ 10:45:30
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0