hus vs lägenhet

Blev ingen träning igår heller. :(
Känner mig sämst.
MEN jag tänkte skylla på Ronnie, för något måste man väl skylla på eller? ;)

Efter maten, kvart över 6 var vi inne på hemnet och kollade.
Oj, där ser vi ett hus som vi skulle kunna tänka oss ute i björklinge.
Kollar när visningen är och den är mellan 6-7.
Alltså just precis då när vi satt vi datorn.
Så snabbt på med jacka och skor och race ut mot björklinge.
Fint hus som har massa potensial. Hmm.. ja kanske skulle kunna tänka mig att bo där.
Hemma igen vid kvart i 8.
Orka träna nu!?!?!?!?!? Nix pix. Det blev frukt i soffan.
Så jaa.. Ronnies fel! =)

Idag skulle jag vilja gå på tjejkväll på stan. Men jag måste träna! Hittar inget annat pass innan som jag skulle kunna köra och motivationen är inte skyhög på att gå på gym.

Till nåt helt annat.
Idag är det torsdag och då äts det pannkaka till lunch =) MUMMA!
O imorn är det Fredag.. Veckorna går så fort och jag älskaaaaaaaar det!
<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej! Så bra blogg. Läst den säkert 6 månader tillbaka. Man blir motiverad av dig på någon jäkla vänster. Du är en tuff brud, önskar jag kunde vara lite mer lik dig. Jag har låänge önskat att du skulle lägga ut ditt mat/tränings schema vecka för vecka. har själv som många andra några kilo att gå ner. Jag tror att du kan hjälpa många, iaf mig!!

Tack! /Anneli

2010-11-12 @ 10:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0