tomt i skallen!

Börjar man få infuensa tillsammans med lite vinterkräksjuka?
.....................................
Neeeeeeeeeeeeeeeeeej.
Peppar peppar.

Igår hade jag nästan 38 graders feber och imorse satt jag på toa i säkert 15 minuter och trodde jag skulle kräkas.
Men peppar peppar som sagt. Nu sitter jag här på jobbet ändå.
Vill inte riktigt ta febern, för har jag över 38 så måste jag nog vara hemma.
Alltså då är man ju lixom medveten om att man kan smitta folk men nu, nu har jag ju ingen aning..
Mohahahaha!
Dessutom är det bästa passet ikväll. Förfest passet kallar jag det.
Det är så kul/bra att man skulle kunna gå ut på krogen direkt efter. =)

Har inte så mycket mer att skriva nu.. hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0