värk

Idag har jag träningvärk kan jag lova.
SÅ JÄÄÄVLA SKÖÖNT!!
Tycker inte ni det också? Då känns det verkligen att man har tränat hårt.
O det ni, det kan jag säga att jag gjorde igår.
Skivstång och spining blidde det. Skivstång har jag ju gått på förr men detta, detta var toppen!
+ att jag la på några kilo extra än vad jag brukar.
Nu måste jag utmana mig själv, våga!
Efter 50 min skivstång så var det dax för spinning i 30 min.
Förra gången jag körde spinning var för typ 1 år sen, alltså 20-25 kilo tyngre.
Det var en sån befrielse, lycka när jag insätt att jag klarat mig igenom dom där 30 minuterna.
Tuffa 30 minuter!
Konditionen har blivit snäppet bättre iaf ;) hehe

Det passet ska jag gå på på Måndagar har jag bestämt i varje fall..
Idag ska Nathalie och jag testa ett till nytt pass.
Intensiv med Ulf.. alltså, det låter pisstråkigt. Ulf lixom?! Huh..
Okej, sorry alla Ulfare men..
Jag hoppas att jag har fel! =)

jag har suuuuper mycket att göra på jobbet.. så åter till det!


Kommentarer
Postat av: Kim

Ja jävlar vad med träningsvärk jag har jag med! Baksidan på låren och rumpan fick sig allt en rejäl omgång på skivstången igår!

Puss

2010-11-02 @ 13:45:42
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: nathalie

du är så jävla grym!!! puss

2010-11-02 @ 22:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0