120

Känns som att jag går i ide på helgerna.
Jag kör verkligen på i 120 i veckorna så på helgen är kroppen och knoppen helt slut!
MEN nästa helg då jävlar ska jag orkar parta.
Typ en månad sen jag festa så nu känns det ju lixom lite "onödigt" så man får väl se om man (råkar) ångra sig! :)
Eller försej, lite social har jag faktiskt vart i helgen.
I lördags bjöd jag över mamma,pappa,sebbe och jenny på tacoooos och toscatårta.
Kollade på Sebbes match innan med.
Det tråkiga var ju att syrran fick åka till akuten, njurbäckeninflamation!
Så typiskt när jag fixat så hela gänget ska ses..

Får jag en sån son som Jenny har fått, eller nej får jag en som är HÄLFTEN så bra, gullig, fin, snäll, omtänksam,smart  m.m m.m m.m som han då kommer jag bli världens gladaste mamma!
<3

Igår hängde jag typ bara hemma i soffan och ja, roligare än så blir det inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0