natt

Oj då kära vänner.. nu undrar ni säkert vad som hänt i mitt liv den senaste dagen.
Kommer inte göra er speciellt glada då inget speciellt hänt.
Det vanliga. Jobba,träna,äta o sova.
Testade ett nytt pass igår. Typ dans. Jag kommr inte att gå på det igen. det var varken kul eller tråkigt, det lixom bara va. man blev svettig men absolut inte trött.
Nej, tacka vet jag intensiven som är efter. den rockar!
Idag har det varit ännu en hektisk dag på jobbet.
Sen kom jag hem, åt lite mat, åkte och träna. Men det var knappt att jag kom iväg, kroppen börjar göra ont och jag tror att en bacill är nära.
Jobbade lite mer när jag kom hem.

Imorn är det torsdag, sååå jävla skönt.
Jag har ALDRIG längtat såhär mycket efter helg.

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0