sömn

GRATTIS ÄLSKLING!



25 år!

Detta har vi firat med att gå ut och käka på Le Park, aldrig ätit där förr men fyy så gott.
Kommer defenitivt gå dit igen.
Jag som inte gillar sås åt både bea och rödvinssås. Chockerande i know!

Ingen träning idag alltså, MEN hade jag inte mått dåligt så hade jag defenitivt tränat ändå :)
Ronnie tränar ju såå..
Försökte få honom att stanna hemma, men icke. Träningarna är för viktiga, tydligen ;)

Såhär nu på kvällningen känner jag óckså att värk och ont kommer liite till så jag blir nog hemma imorn.
Får inte vara sjuk i helgen, bort bacill!!!!!!!!!!!!!

Jag har verkligen SJUKT mycket att göra.
vad gör man nu då när man är sjuk?
Skulle ge allt för en liten betjänt just nu =)

Nu ska jag fortsätta ligga och dega i soffan.
Tidig sänggång blir det också.
Sömn är bästa medicinen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0