världsnyhet!

Trot eller ej men haha.. i Söndags så bar Ronnie mig för första gången..
Eller okej, lite ljug, visst har han fått lyfta mig men lixom aldrig bärt omkring mig MED MINA BEN RUNT HANS MIDJA!
Kanske inte så stort för er, men för mig!
Har aldrig vågat på 6 år.
Skönt att det släppt nu, iaf för mig ;)
Tråkigt för Ronnie som får gå runt och bära mig heela tiden =)

Har tyvärr inge mer att uppdatera er om, bara att jag har möte klockan 5, så kommer inte här ifrån förns 7.
Sen träning, sen sova.
Kanske hinner vi planera Ronnies 25-års fest =)
Puss pussisar


Kommentarer
Postat av: Nina

åh älsko va härligt:)!!puss

2010-09-07 @ 17:32:12
Postat av: Kim

Haha, du är ju bara för go :)!!

2010-09-08 @ 00:51:50
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0