godmorgon!

PÅSKLEDIIIIIGT!! wihoooo... Jag är så glad!!
Trodde dock att jag skulle få vakna till solsken imorse, men icke!
(Hade varit lättare att gå en promenix då men men.. bara att bita ihop)

Igår så slutade jag 1. Sen åkte jag och fixade min naglar. Sedan var det bara full fart mot sthlm.
Vi körde övrkropp och det känns idag. Inte dirket någon träningsvärk :( MEN ont i nacke, känner mig superstel!!
Massage tacccck!!!

Idag så ska jag alldeles strax ge mig ut och gå sedan ska jag käka frukost och sedan ska jag åka och träna ben.
Har lyckats höjaa varje gång nu så vi får väl se om det tar stopp nu ;)

Ikväll är det påskmiddag hos mammi och pappii!
Mums..



Btw. Nu är det mindre än 1 månad till vi drar till KOOOOOS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0