Lunch

Lunchen avklarad.
Tacoköttfärs,råris, lite jordnötter o sallad.
Lite bättre med kommentarer har det blivit men liiiite till kan ni.
Va fan lixom, jag som uppdaterar som ett as nu. Ger ni mig så ger jag er.. ;)
Deal?

Jag har fått lite frågor både här o på fejjan angående mina kosttillskott. Vad/när/hur jag äter dom så det har jag asbolut tänkt att skriva ett inlägg om.
Gäller bara att hitta tid. Tid finns det inte så gott om..
Ikväll blir det inte för efter intensiven väntar Karin och Nathalie på stan.
Fikatajm!
Så jag lär inte vara hemma förns 22.00 och då är det bums i säng.

Vet ni, jag vill börja plugga.
Men jag kan inte riktigt bestämma mig för vad. Haha!
Jag vill ju att det ska gå fort och helst inte kosta för mycket.
Men inte för fort för då anser jag att man inte hinner få in så mycket.

Det kommer bli något som har med kroppen/hälsan att göra.
Jag har ju länge varit intresserad av att utbilda mig som PT, kostrådgivare, make up artist, stylist.
Jag vill göra allt!
Sen så skulle jag vilja hålla på med naglar också.. men bara lite på sidan om =)
Alla dessa utbilningar kostar, massor.
Men här om dagen hittade jag faktiskt en utbildning som är både gratis och studiemedelberättigad.
En PT utbildning i Halland som varar i en termin.
Hmm.. jaa, man lär ju bo där då Mån-Fre.
Vill jag det?
Kan jag det?
I vilket fall så är det iaf värt att kolla lite extra på.
Har i varje fall tänkt att ta lite kurser om anatomi och fysiologi innan jag läser en PT utbildning. Kanske någon om kost med.
Jag vill vara väl förbered. =)


Kommentarer
Postat av: nathalie

gud vad roligt! den ska jag söka efter jag är klar lärare haha :D jag kommenterar som ett aaaaaaaaas!! :D

2011-08-17 @ 22:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0