Grr

Idag är det torsdag och det betyder PANNKAKOR!
Smaskens!
Torsdag är en jääkligt bra dag.
För det första vaknar man på morgonen och tänker imorn är det fredag och helg.
andra tanken som slår en är att man får äta pannkakor,grädde och sylt!

Ikväll lutar det åt att jag kan träna iaf :)
IFortfarande inte helt hundra, därför jag tvekar på intensiven.
Känns inte sådär superbra att köra igång med intensiv direkt.
Men jag kanske kan ta det lite lugnt.. ;) hihi!
Saknar dessutom Nathalie som en jävla galning så jag måste nog pallra mig dit.



Kommentarer
Postat av: nathaie

och jag saknar dig som en jävla galning min älksling!! <3<3<3

2011-02-24 @ 17:26:51
URL: http://npersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0