S.O.M.S.M

Tyvärr så finns det inte något positivt som kommer komma ur min mun just nu.
Jag är sjuk. Der suger!
Jag är inte liiiite sjuk utan väldigt väldigt väldigt mycket.
Det passar sig inte just nu. Jag har nämligen två saker som jag sätt fram emot ett bra tag.
Den ena är inflyttningspartaj hos min älskade nathalie på fredag.
Den andra är middag och partaj hos Nina på lördag.
Jag kan inte missa något utav det så snälla snällaaa SNÄLLLAAAAA gör så att jag blir frisk!!
Jag har hög feber, hostar som ett as, känns som att halsen består av 10000000 sår för den gör så jäävla ont.
Kroppen värker. Jag är såå himla trött men kan inte sova pga all smärta!!
Någon som har någon dunderkur?
Isåf tar jag gärna emot förslagen..
Jag orkar inte längre..
Förlåt att jag gnäller, men fan vad jag ycker synd om mig själv just nu..


Kommentarer
Postat av: Nina

Ååååh du måste krya krya älsk! Min moster som är sjuksyrra brukar säga att jag ska ta två alvedon och en ipren(som dunderkur) dom gångerna jag har har viktiga partyn att gå på när jag är sjuk. Man ska ta dom typ vid middagen för att orka kvällen. annars ska du dricka mycket vatten sägs det, och c-vitamin. och vitlök!PUSS <3

2011-02-15 @ 20:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0