Dreaaaam

Godmorgon!
FREDAG FREDAG FREEEDAG!! jihhaaaa..
Måste försöka varva ner lite nu ;) Men Fredagr is the shit! =)

Ja ni.. jag tänktwe faktiskt berätta om en dröm jag hade inatt.
Jag var gravid, åkte in till sjukan.
Födde mitt barn(kommer inte ritkgit ihåg hur detta kändes dock)
När jag var klar så hade ungen bajsat ner sig så då skulle jag byta blöja. 
(Vette fan varför inte Ronnie kunde göra det)
Så uppur sängen och så känner jag att jag ska föda ett till barn. Står alltså o hyperventilerar medans jag byter blöja på ungen.
Det gick inte bra vilket resulterar i att ungen flänger så mycket med huvudet att hon slår i en hård kant och svimmar av.
Jag får panik och hyperventilerar ännu mera.
När sjuksköterskan fått liv i ungen så han hon blivit mongolid.
Pga att hon var avsvimmad i typ 5 sekunder.
Sen så är det dax för mig att börja krysta igen.. 
Som tur så vaknade precis här..

Jag tror att allt man drömmer betyder något speciellt.. och jag undrar vad detta betyder?
 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha vad roligt! Tur att det var en dröm! Syns sen, jag mår mycket bättre idag! Puss

2011-01-21 @ 10:57:05
URL: http://npersson.blogg.se/
Postat av: Nina

haha usch, skönt att du vaknade!Puss

2011-01-21 @ 17:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0