helgggg

Hela helgen har gått utan att jag skrivit en liten rad här.
Det blir lätt så, när man är ledig så har man oftast annat för sig eller vill inte göra något alls och då glöms min lilla blogg bort.
Men nuså, ny vecka!
I Fredagskväll var jag på Ronnies match. Dom vann =)
Ronnie gjorde både mål och assist.
Jag tänker också skryta lite med att han nu leder målligan =)

Lördagen spenderdes i soffan till 1. Sedan fick jag ryck och var tvungen att dra iväg och träna.
Efter det så åkte vi till Jens,Eva och Caspian.
Caspian var lite smågrinig, kanske han hade lite ont i magen!
Men vi kunde iaf spela kort.
o käka lite fruktsallad!

Var väl hemma vid 12 då började vi kolla på film.
Kommer inte ihåg om vi orkade se klart filmen. Hmm...
Söndagen började med att sitta och koka ihop en matlista för veckan.
Nu jävlar är det NYTTIG bra mat som ska ätas.
vi åkte och handla, sedan var det dax och tvätta.

Keson gick ut igår så jag kunde ju inte bara slänga ett stort paket utan att ätot något så jag tänkte att va fasen jag testar och göra kesoplättar som alla fitness intresserade säger är så gott,nyttigt och bra.
Keso(jag hade naturell)
ägg
Dinkelmjöl
liite salt!
SÅÅÅ Jävla gott det vart då..
jihhaaaa..
ja, kanske gör en stor grej av detta men jisses vad gott.
Jag som är så kräsen älskar när jag hittar nya sker som jag verkligen verkligen tycker om!!! =)=)
Så idag har jag ätit kesoplättar! =)
Mmmmmmm

Aja,efter Kesoplättsuccen ;) så åkte jag och träna.
Efter det så åkte jag hem, ronnie kom hem med en PIZZA!!! aahhh.. som jag dreglade.
Men han var väl värd det när han hade flyttat möbler ett par timmar.
(Jag kan ju försej tycka att jag också var värd det när man intensivtränat i en timme)
men jag stog emot.
Jag gjorde istället en stor tallrik fruktsallad.

Vi kollade på solsidan. Älskar att det äntligen är tillbaka.
efter det så var det rush hour 3!
Sedan snark snark.

Idag ska jag innan träning fixa mina nails.
idag ska jag till en ny tjej!
Håller mina tummar att hon är bra!
Hon har över 10 års erfarenhet så jaa.. jag tror nog det.

Puss och kram skumbanan!


Kommentarer
Postat av: nathalie

mina fina söta rara snygga pingla! älskar när du är uppåt! puss

2011-01-17 @ 22:50:56
URL: http://npersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0