I

Idag var jag ju på intensivpass. Trodde inte hon hade gjort nytt pass men jodaa.. visst hade hon det.
Jag tror det kommer bli jävligt bra. Ja, jag tror det. Men idag får det nog bara 3 av 2 Jillar ;) haha
Hoppas det kan komma upp i 4:a efter några gånger ;)

Imorn är det ju Intensiv med Magnus och jag hoppas hoppas hoppas också att han gjort nytt pass.
(Fast egentligen så behlvs det inte för det är såå jäävla bra)
Men är ju alltid lite roligt med omväxling.

För övrigt är jag jääkligt sugen på att åka utomlands.. Kan inte bara bestämma om man ska åka långt bort eller inte. Alltså en vecka eller två.
För vi vill gärna åka en vecka i juni/juli/augusti också.
+ att vi vill åka typ över jul/nyår. (o då blir det lååångt bort)

Vilka problem man har hörrni..

Jag längtar till HEEELG!!
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jaa för ni ska ju med oss till NEW YORK :D

2011-01-14 @ 02:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0