jaaa

Hallåå där.
snart dax för mig att sluta jobbet.. skööönt!
Då beger jag mig mot specsavers för en liten synundersökning.
Bokade en igår klockan 18.00 och när jag kom hem igår på kvällen så hade jag fått brev från just specsavers.
Där skrev dom att det kanske var dags för en synundersökning för att det var ett tag sen jag var där + att det var halva priset på synundersökning. Jiippii skriker jag eftersom synundersökning inte är det roligaste att lägga pengarna på.

Efter det hem och äta och sedan till friskan och träna.
Är kanske hemma vid 8 halv 9 och då ska jag slänga mig i soffan igen! =)
Ni tycker jag gör det lite väl mycket nu va??

nu är det bråddan. hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0