Ett måste

Halloj!
Nu är all ledighet över. Tråkigt men sant!
Jag längtar redan till min ledighet i sommar ;)
Men innan dess så måste det föröska bli någon utlandsvistelse. Sådeså! =)

Helgen iaf har mest bestått av att ligga och slappa.
I Lördags så trodde jag att jag bokstavligt skulle dö.
Illamående,kräkningar,huvudvärk och hög feber kom bara sådär..
Gårdagen var liite bättre.
Idag samma.. det suger!
Låt mig vara helt jävla frisk någon gång!
Nackvärken och huvudvärken som jag haft i fleera jävla månader tar kål på mig.

Sjukgymnast inbokad. Men kanske också behöver gå och kika till mina ögon igen?

Nåväl.. ganska så lugnt på jobbet så jag ska nu göra en "kurs" på datorn.
Ha det fint.
Tjolavippen!

Just ja: såg en SKIT bra film igår. Så jävla grym.
The town!
Grym grym och åter igen grym!!!!
Måste ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0