PT

Jag har ju en längre tid funderat på att anställa en PT (Sid Knutsson) eller i varje fall få hjälp med tränings och kostschema.
Har aldrig fått tumme ur..
men nu har jag faktiskt snackat med honom över telen och det känns bra.
Visst det svider lite i plånboken men jag tror och hoppas att det är värt det!!
Jag har kollat runt lite och det känns som att han verkligen vill hjälpa och bryr sig..
http://fitnessguru.se/sid
Gå in och kika!!

Jag anser inte att jag behöver ha någon "träningshjälp" alltså någon som står och skriker på mig på gymmet.
Visst det vore inte helt fel men jag anser (nog) att det är onödigt(Pengamässigt) då jag faktiskt tar mig till friskis 6-7 ggr i veckan och tränar hårt utan att någon "drar" mig dit.
(Det gör ju nathalie så bra menar jag) =)
Det jag behlver hjälp med är ju faktiskt HUR jag ska träna och HUR jag ska äta.
Jag tror att många gör mycket fel i det, dom tror att dom gör rätt.
Jag är inte utbildad eller så utan det jag har lärt mig har jag läst på internet och jag menar att hur mycket olika står det inte där.
alla säger olika, alla vet bäst!
Just nu så känner jag såhär att jag har ingen jävla anning vad/hur jag ska göra för jag vet inte vem jag ska "tro" på!
Det jag tror är att alla behöver en kunnig person som tar sig an en och gör ett kost/träning schema utformat efter en själv.
Det finns ju väldigt många som lägger ut hur dom äter och tränar men hur vet jag att det funkar för mig?
Jag har flera gånger testat olika personers "scheman" men inte fått något resultat.
Kan det vara för att schemat inte var uppgjort eftr mig? efter mina förutsättningar m.m?
kanske.. jag tror det!!

Någon kanske kommer tycka att fan va onödigt, du har redan gått ner så mycket bla bla bla..
Men man vill väl fortfarande ha resultat??
Nu vill jag ju gå ner lite till i vikt + bygga muskler och jag vette fan hur man kombinerar detta? men det behöver ju inte alltid handla om viktnedgång. utan det kan vara att stå still i vikt(Vilket kan vara sjukt svårt) eller kanske klara av att göra 40 armhävningar istället för 30.
Det jag menar är att ALLA har olika mål och synpunkter!
Låt mig få ha min!


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tycker det är jättebra, skulle lätt ha en jag med om jag hade råd, såååå värt det!Puss <3

2011-01-14 @ 14:48:03
Postat av: Nathalie

Fucking awesome älskling! Ofta du ska träna med sid, jag dör, han är min idol!! Vi måste prata om detta! Hör av dig imorgon finaste, puss!

2011-01-15 @ 01:35:15
URL: http://npersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0