vinkelivink

Veckorna svischar förbi, som vanligt!
Hungirg är jag som tusan nu, men ska vänta lite till. Annars blir det så sjukt långt till middagen.
Till lunch blir det kycklingwook. m m mmmmmmmmm...
Till middag blir det antingen hemmagjorda köttbullar eller biffar med morötter i ugn. Kanske unnar mig en potatis också!
kvällen bjuder också på lite träning.
Halv 8, visst det är en bra tid men jag tycker man kommer hem så sent.
Tycker det är såååå skönt när man tränar klockan 5-halv 6. Man är hemma så himla "tidigt" och kan slappa och varva ner i soffan FLERA timmar innan man ska sova.

Var ju hos sjukgymnasten här om dagen med.
Huvud och nackvärken tar kål på mig.
Hon sa att jag är otroligt överrörlig i alla leder. alltså inkl. nacke. Suck!
Det är bara stretching och träning som gäller. Alltså inget annat än det jag gör nu.
Hon hade inge annat förslag eftersom jag både har glasögon och bettskena. Jahapp!!
Det optimala är att stretcha var 20 minut!
Inte nog med så har jag haft ont i knät i ca en veckas tid.
Ja, nu vart det mycket gnäll men ingen tvingar er att läsa ;)
Liiite orolig för knät faktiskt.
Gör dock inte ont när jag springer och hoppar!! =)
Men i olika lägen då jag vrider knät tror jag att jag ska tuppa av.
Någon som har något förslag vad jag ska göra?
Vila är inte ett alternativ. inte gå till doktorn heller.
Kanske smörja? vad vet jag..

aja, good baajjs..


Kommentarer
Postat av: nathalie

jag vet ju inte hur du menar att du har ont men om det känns som en muskel eller typ led så kan du prova voltaren, det använder jag typ hela tiden så fort jag har ont! vet inte om det hjälper eller om det är inbillning men det spelar ju ingen roll så länge smärtan försvinner :P syns ikväll, saknar dig redan juu!!

2011-01-20 @ 13:10:33
URL: http://npersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0