Puss!

Goddagens!
Snart hemgång.. En dag närmre semestern!! åååh så jag längtar.
Igår o idag har varit riktigt jobbigt att jobba. trött som faaaan!
Somnade till i typ 5 sek igår och idag var det nära. Vet inte vad som händer i kroppen..
hade ingen ork till träning igår så det fick bli att promenera 1 timme istället.
Samma sak idag, inge sug alls.. men idag SKA jag spinna! Sådeså.
Efter det så är det date med Karin och Nathalie.

Vänta nu.. alltså det spööööregnar! För 1 minut sen så sken solen. What??! Jag har inge paraflax med mig så jag hoppas verkligen att det slutar tills jag drar ner till på stan.

LÄNGTAR tills min älskling fyller år ihelgen oxååå! På Lördag ska vi fira Nattiis med dunder och brak!

Hatar mensmensmensmensmensmensmensmensmensmensmensmensmensmens!!


Kommentarer
Postat av: nathalie

hatar hatar hatar mens, men vet du!? älskar älskar älskar diiiiiiiiiiiiiiii!!

2011-07-12 @ 23:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0